NAJLEPSZY FRYZJER W BOCHNI

Wszystko na temat zdrowia i urody
niki17xx
Przechodzień
Posty: 13
Rejestracja: poniedziałek, 24 grudnia 2012, 19:19
Kontaktowanie:

Re: NAJLEPSZY FRYZJER W BOCHNI

Postautor: niki17xx » wtorek, 5 lutego 2013, 17:07

Cześć... Co myślicie o salonie na ul. Kraszewskiego GALERIA FRYZUR I URODY???
Ceny mają wysokie ale czy naprawdę fajnie robią? Chodzi mi najbardziej o koloryzację i fryzurę ślubną?? Może ktoś wyrazić swoje zdanie na temat tego fryzjera...

kasiunia
Przechodzień
Posty: 6
Rejestracja: wtorek, 5 lutego 2013, 14:43
Kontaktowanie:

Re: NAJLEPSZY FRYZJER W BOCHNI

Postautor: kasiunia » wtorek, 5 lutego 2013, 17:13

ul. Pod Lipką, są dwie fryzjerki i studio paznokci,makijażu i solarium. kilka osób polecało oba lokale. Mój chłopak chodzi do tej fryzjerki koło salonu paznokci, mi się podoba jak go szczyrze. ja osobiście mam znajomą do której chodzę prywatnie.

volcania
Przechodzień
Posty: 18
Rejestracja: piątek, 17 lutego 2012, 09:22
Kontaktowanie:

Re: NAJLEPSZY FRYZJER W BOCHNI

Postautor: volcania » sobota, 9 lutego 2013, 16:15

Odwiedziłam dziś salon fryzjerski w Day Spa, przy ul. św. Marka w Bochni i jestem naprawdę niesamowicie zadowolona! :) Znalazłam ten salon przypadkiem, szukając kiedyś miejsca do parkowania ;) i dobrze się stało. Robiłam tam kolor i strzyżenie, a do tego jeszcze pielęgnację dla włosów osłabionych. Nareszcie to jest TO!
Szczerze polecam! :)

StaszekFistaszek
Częsty gość
Posty: 90
Rejestracja: wtorek, 15 grudnia 2009, 23:17
Kontaktowanie:

Re: NAJLEPSZY FRYZJER W BOCHNI

Postautor: StaszekFistaszek » sobota, 9 lutego 2013, 20:10


hanka88
Przechodzień
Posty: 5
Rejestracja: środa, 9 stycznia 2013, 12:06
Kontaktowanie:

Re: NAJLEPSZY FRYZJER W BOCHNI

Postautor: hanka88 » poniedziałek, 18 lutego 2013, 11:43

Widze ze nie tylko ja polecam Fryzjera w Day spa;p ,a spekulacje niektórych forumowiczów podkręcają ciekawość;)i ciekawe jest to dlaczego salony które są krytykowane nie wzbudzają waszej czujności,podstępu nieuczciwej konkurencji hmmm..już niemego doczekać się kolejnej wizyty u Pani Marty;).pozdrawiam

wiolka007
Przechodzień
Posty: 3
Rejestracja: poniedziałek, 18 lutego 2013, 14:34
Kontaktowanie:

Re: NAJLEPSZY FRYZJER W BOCHNI

Postautor: wiolka007 » poniedziałek, 18 lutego 2013, 15:14

Cześć jestem nowa na forum,dziękuje Hanko za polecenie salonu na sw.Marka.Skorzystałam i również jestem bardzo zadowolona.Zastanawiam się tylko czy to forum jest stworzone dla negatywnych opinii ?bo widzę że pozytywne są bardzo krytykowane.Ja również polecam salon day spa.pozdr
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 18 lutego 2013, 15:14 przez przemo, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Użytkownik hanka88 napisał wiadomość z tego samo IP. Proszę nie mnożyć kont. Proponujemy wykupić profesjonalną reklamę w serwisie bochni@nin.

trzydziestka
Częsty gość
Posty: 33
Rejestracja: poniedziałek, 19 października 2009, 09:30
Kontaktowanie:

Re: NAJLEPSZY FRYZJER W BOCHNI

Postautor: trzydziestka » piątek, 5 kwietnia 2013, 12:12

czy ma ktoś może nr do tego salonu feniks na trudnej? i w którym miejscu on dokładnie jest? z góry dzięki za pomoc

Fouts
Przechodzień
Posty: 4
Rejestracja: czwartek, 14 marca 2013, 11:02
Kontaktowanie:

Re: NAJLEPSZY FRYZJER W BOCHNI

Postautor: Fouts » niedziela, 7 kwietnia 2013, 12:52

Witam.

Poszukuję dobrej i zaufanej fryzjerki :| Orientujecie się, gdzie taką w Bochni można spotkać ???
Dawno nie korzystałam z usług i nie bardzo jestem w temacie, więc postanowiłam go założyć .
Za jakiś czas zamierzam zrobić małą metamorfozę swoim włosom i zależy mi na Waszej dobrej radzie

Chciałabym je rozjaśnić :lol: a włosy mam ciemny brąz :D i fajnie wycieniować , kto by się tego podjął ??? Cena też jest dla mnie ważna :))


Pozdrawiam :wink:

miesinia87
Przechodzień
Posty: 13
Rejestracja: poniedziałek, 19 marca 2012, 11:53
Kontaktowanie:

Re: NAJLEPSZY FRYZJER W BOCHNI

Postautor: miesinia87 » wtorek, 14 maja 2013, 13:48

witam

osobiscie korzystam z uslug salonu na bialej (w "cechu"), zawsze chodze do p. Agnieszki (szefowa), jednak od pewnego czasu zaczelam zastanawiac sie nad zmiana fryzjera, troche zaczyna mnie juz denerwowac ogolne podejscie zarowno samej szefowej jak i reszty personelu (czyt. niekonczacej sie liczby praktykantek). pomimo tego, ze jestem stala klientka juz od dluzszego czasu i zostawilam tam nie malo pieniedzy to za kazdym razem czuje sie tam traktowana lekcewazaco. samo ciecie jest wiecznie takie samo, pomimo moich wyraznych instrukcji, koloryzacja pozostawia wiele do zyczenia (tanie farby), a p. Agnieszka ma czas na wszystko tylko nie na totalne zajecie sie klientem (tzn. zalezy ktorym ) . raz umowilam sie do niej na ciecie ( zawsze umawialam sie na konkretny termin, z wyprzedzeniem), jednak kiedy przyszlam okazalo sie ze jej nie ma, pojechala do domu. byla druga fryzjerka, p. Ania. mysle-skoro juz tu jestem to niech bedzie. to byla masakra, ta dziewczyna nie umie wogole ciac. niewiem co ona tam robi. maz do niej tez trafil, glucha na prosby i komentarze.

znalazloby sie jeszcze pare rzczy nie tak, ale nie bede zanudzac.

teraz poszukuje dobrego fryzjera, ktory DOBRZE zrobi mi trwala-macie jakiegos godnego polecenia? w moim mniemaniu dobry fryzjer to taki, ktory slucha klienta, potrafi cos doradzic a nie tylko negowac pomysly, jest kreatywny no i przede wszystkim zajmuje sie klientem w calosci, od momentu wejscia do salonu, poswieca mu cala swoja uwage. i takiego tez poszukuje: )

czy ktoras z was robila sobie trwala w bochenskich salonach? do kogo najlepiej sie wybrac zeby nie wyjsc z placzem?

hanka88
Przechodzień
Posty: 5
Rejestracja: środa, 9 stycznia 2013, 12:06
Kontaktowanie:

Re: NAJLEPSZY FRYZJER W BOCHNI

Postautor: hanka88 » poniedziałek, 20 maja 2013, 13:19

Hej,no to Ci się naraziła pani fryzjerka;p.Trwała mam złe skojarzenia osobiście wpadłam na ten pomysł parę lat wstecz i niestety nie wspominam dobrze, chodź fryzjer odradzał ale ja wiem lepiej i oczywiście skończyło się mopem po jakimś czasie na głowie heee pierwszy miesiąc jeszcze ok ale później gryyyy....;/. nie wiem jakie masz długie włosy, może spróbuj w salonie na sw. Marka profesionalana obsluga jak dla mnie;)pozdrawiam

tyska
Przechodzień
Posty: 1
Rejestracja: poniedziałek, 27 maja 2013, 16:42
Kontaktowanie:

Re: NAJLEPSZY FRYZJER W BOCHNI

Postautor: tyska » poniedziałek, 27 maja 2013, 16:48

czy ktoś może wie gdzie pracuje teraz pani Aneta z salonu SOHO w Galerii Rondo? bardzo proszę o informację tutaj albo na priv. pytałam dzisiaj w tym salonie panią, która siedzi za biurkiem i nie zajmuje się niczym prócz obgadywaniem klientów, ale nakrzyczała na mnie, że nie pada mi tych informacji, bo... nie pamięta. nie pamięta ani nr telefonu, ani nazwiska, ani gdzie teraz pracuje pani Aneta. ja rozumiem, ochrona danych osobowych, ale bez przesady...

Savannah
Przechodzień
Posty: 1
Rejestracja: sobota, 1 czerwca 2013, 09:23
Kontaktowanie:

Re: NAJLEPSZY FRYZJER W BOCHNI

Postautor: Savannah » sobota, 1 czerwca 2013, 09:28

Cześć,
Wie ktoś może i podzieliłby się informacją, gdzie teraz pracuje Pani Iza z salonu fryzjerskiego Ella na ulicy białej blisko Bazyliki Mikołaja. Tylko ta Pani potrafi obciąć tak moje włosy, że jestem zadowolona. Dziękuję

163686
Przechodzień
Posty: 1
Rejestracja: poniedziałek, 24 czerwca 2013, 21:23
Kontaktowanie:

Re: NAJLEPSZY FRYZJER W BOCHNI

Postautor: 163686 » poniedziałek, 24 czerwca 2013, 21:41

Nie polecam galerii fryzur i urody na ul kraszewskiego. Pani w salonie tak mi dziwnie zrobiła pasemka, że musiałam zmienic przedziałek na drugą stronę zeby jak człowiek wyglądac. Poza tym ceny w tym salonie są jak w renomowanym Jean Louis David a jakosc usług porównywalna ze strzyżeniem owiec przez pasterza.

vendy
Przechodzień
Posty: 18
Rejestracja: wtorek, 3 kwietnia 2012, 13:07
Kontaktowanie:

Re: NAJLEPSZY FRYZJER W BOCHNI

Postautor: vendy » poniedziałek, 9 września 2013, 20:31

Może ktoś poleci mobliną fryzjerkę z okolic Bochni ? :)

Awatar użytkownika
Szewa
Przechodzień
Posty: 9
Rejestracja: środa, 19 października 2005, 19:00
Kontaktowanie:

Re: NAJLEPSZY FRYZJER W BOCHNI

Postautor: Szewa » piątek, 27 września 2013, 19:27

Witam!
Jeśli jest ktoś zainteresowany gdzie można znaleźć teraz panią Anetę z SOHO z Galerii RONDO, to pracuje ona teraz we własnym salonie "QUANTUM" W Łapczycy (przy starej E4, koło Apteki).
Można kontaktować się pod nr tel : 721899150

kasiek14
Przechodzień
Posty: 1
Rejestracja: poniedziałek, 14 października 2013, 19:42
Kontaktowanie:

Re: NAJLEPSZY FRYZJER W BOCHNI

Postautor: kasiek14 » poniedziałek, 14 października 2013, 19:54

świetna reklama pani Aneto.. inne salony powinny brac z pani przyklad....jednak sugeruje że najlepsza reklama jest wysoka jakos usług .. ..czego niestety nieuzyskałam w pani zakładzie fryzjerskim...nie polecam wizyt w tym zakladzie...brak fachowosci

sharlen
Częsty gość
Posty: 35
Rejestracja: poniedziałek, 7 grudnia 2009, 19:31
Kontaktowanie:

Re: NAJLEPSZY FRYZJER W BOCHNI

Postautor: sharlen » poniedziałek, 14 października 2013, 20:38


Awatar użytkownika
ALUTKA
Częsty gość
Posty: 71
Rejestracja: czwartek, 30 lipca 2009, 22:32
Kontaktowanie:

Re: NAJLEPSZY FRYZJER W BOCHNI

Postautor: ALUTKA » czwartek, 17 października 2013, 10:15

Moja fryzjerka wyjechała za granicę dlatego przeczytałam wątek w celu znalezienia nowej. Mój wybór padł na salon gdzie pracuje pani Dorota (naprzeciw banków, wejście od sklepu Maria). Niestety owej pani nie było i wpadłam w ręce innej fryzjerki - ciemne włosy przed ramiona. Mam niesforne włosy o średniej długości i dość gęste i chciałam je troche "odświeżyć". Cięcie odbywało sie na sucho, co juz wzbudziło moje podejrzenie (zawsze miałam chociaż zwilżane włosy przy użyciu spryskiwacza) i efekt jest taki że są po prostu pogryzione. Wyglądam tak jakbym sama przy nich manipulowała. Za usługę zapłaciłam 35 zł a więc tyle co w innych salonach. Jak patrzę na siebie to nadal jestem w szoku że pozwoliłam na takie barbarzyństwo na moich włosach.

Pani fryzjerko - niech się pani wstydzi, kompletny brak profesjonalizmu :shock:

mmarcinn
Przechodzień
Posty: 21
Rejestracja: sobota, 7 marca 2009, 06:56
Kontaktowanie:

Re: NAJLEPSZY FRYZJER W BOCHNI

Postautor: mmarcinn » wtorek, 3 grudnia 2013, 18:49

Może w tym wątku się uda.

Szukam Pań Fryzjerek pracujących w "Fryzjer Damsko Męski" na ul Różanej
(na przeciwko domu numer 8 ).
Jest to zakład przeniesiony kiedyś z ul Kazimierza.

Chodzi o Panie pracujące tam przeważnie na części "męskiej" Jedna to blondynka druga brunetka.
Kto bywał ten wie które.
Popytajcie znajomych korzystających z tego zakładu fryzjerskiego.

Może ma ktoś namiary gdzie teraz pracują. Proszę napisać.
Dzięki

Awatar użytkownika
bułgareczka
Częsty gość
Posty: 46
Rejestracja: piątek, 6 listopada 2009, 20:12
Lokalizacja: Bocheńka:)
Kontaktowanie:

Re: NAJLEPSZY FRYZJER W BOCHNI

Postautor: bułgareczka » sobota, 25 stycznia 2014, 21:01

Kogo polecacie na uczesanie fryzury ślubnej?

Wróć do „Medycyna, zdrowie i uroda”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość