Regulamin

Przeczytaj zanim zaczniesz dyskusje na Forum.
Awatar użytkownika
Agi
Site Admin
Posty: 212
Rejestracja: środa, 17 maja 2006, 13:08
Kontaktowanie:

Regulamin

Postautor: Agi » piątek, 4 września 2015, 19:53

Regulamin Forum Bochni@nin

§ 1. Postanowienia ogólne
1. Serwis internetowy Bochni@nin.pl udostępnia swoim użytkownikom możliwość uczestniczenia w Forum.
2. Niniejszy regulamin określa zasady i warunki korzystania z Forum.
3. Regulamin jest zbiorem zasad, których przestrzeganie ma pozwolić wykorzystać Forum w sposób zgodny z zasadami współżycia społecznego i netykietą. Przykładowy tekst netykiety : http://www.netykieta.dlawas.net/
4. Każda osoba, która korzysta z Forum tym samym przyjmuje do wiadomości i akceptuje niniejszy regulamin.
§ 2. Użytkowanie forum
1. Celem Forum jest wolna wymiana myśli, uwag, komentarzy i opinii.
2. Korzystanie z Forum jest bezpłatne.
3. Zabrania się umieszczania na Forum reklam (dotyczy również avatarów, nicków).
4. Zabrania się umieszczania ogłoszeń w działach do tego nieprzeznaczonych.
5. Zabrania się rozpowszechniania na forum treści niezgodnych z prawem polskim oraz treści pornograficznych, erotycznych, obraźliwych, niekulturalnych a także związanych z prostytucją, stręczycielstwem, sutenerstwem i galeriankami. Administratorzy Forum mają prawo zmienić lub usunąć ww. teksty bez podania przyczyny.
6. Celowe, wielokrotne pisanie tematów lub odpowiedzi o tej samej zawartości będzie uznawane jako spam.
7. Zabrania się pisania postów, których głównym celem jest "nabicie licznika postów" lub usunięcie niewygodnego tematu ze strony głównej portalu.
8. Niedozwolone jest pisanie postu pod postem, tylko po to by znalazł się na głównej stronie portalu.
9. Zabrania się usuwania treści postu poprzez jego edycję.
10. Niedozwolone są nicki obraźliwe, rozszerzające kolumny Forum i/lub reklamujące inne fora.
11. Po uzyskaniu 3 ostrzeżeń konto zostanie zbanowane.
12. Niedozwolone jest niepotrzebne i celowe formatowanie czcionki. Jest tutaj mowa głównie o pisaniu wszystkiego dużymi literami, pogrubioną czcionką oraz korzystaniu z wielkiej czcionki.
13. Używanie wulgaryzmów jest zabronione.
14. Nazwy topiców oraz odpowiedzi powinny być związane z treścią tematu.
15. Kolor czerwony, niebieski i zielony jest zarezerwowany dla administratorów i moderatorów.
16. Usuwanie wpisów / poprawek wprowadzonych przez moderatorów jest zabronione.
17. Wszelkie treści o charakterze spamu są zabronione i będą natychmiast usuwane.
18. Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto.
19. Zabrania się zakładania nowych kont celem ominięcia kar nałożonych przez moderatorów. Konto takie po jego wykryciu zostanie natychmiast zawieszone. Dodatkowo jeśli ktoś robi na forum bałagan z drugiego konta to w przypadku wykrycia obydwa konta zostaną zawieszone.
20. Zabrania się umieszczania w dowolnej postaci (np. avataru, nicku) treści na forum o tematyce mogącej urażać czyjeś uczucia etniczne, kulturowe lub religijne.

21. Forum nie służy do załatwiania spraw prywatnych - do tego służy PW (prywatna wiadomość).
22. Administrator zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub odmowy w dowolnym czasie dostępu do forum użytkownikowi, jeżeli narusza on niniejszy regulamin.

§ 3. Postanowienia końcowe
1. Admin zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu bez uprzedzenia użytkowników. Regulamin obowiązuje w momencie jego opublikowania, a wszelkie ewentualne zmiany w nim zachodzące mają skutek natychmiastowy.

Wróć do „Regulamin”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość