01 Listopada 2011 17:30
W Wiśniczu polityka przenosi się do internetu
Kto zdominuje narrację w sieci?
![]() |
Coraz ciekawiej w "wiśnickim internecie". Tydzień temu były wiceburmistrz miasta założył stronę naszwisnicz.pl, na której umieszcza publicystyczne teksty dotyczące spraw ważnych dla mieszkańców gminy. To po blogu opozycyjnego radnego Mirosława Chodura następna internetowa inicjatywa krytycznie przyglądająca się poczynaniom obecnej władzy.
r e k l a m a
Andrzej Stańczyk przez wiele lat był zastępcą obecnego burmistrza Nowego Wiśnicza Stanisława Gaworczyka. Po wygranych wyborach burmistrz zrezygnował z zastępcy - oficjalnie z powodu oszczędności, nieoficjalnie z powodu utraty zaufania, bo Stańczyk kolaborował z "obozem przeciwnika". Tę teorię spiskową przypieczętowało potem zatrudnienie go na stanowisku szefa wydziału inwestycji w starostwie powiatowym (a jak wskazują przecież także niedawne wydarzenia burmistrz Gaworczyk i starosta Jacek Pająk z trudem odnajdują wspólny język).
Na swojej stronie A. Stańczyk wraz z żoną opisali już m.in. sprawę zawirowań wokół pensji nauczycieli pracujących w gminnych szkołach, zastanawiali się także czy gminie Nowy Wiśnicz grozi finansowa zapaść. Krytykują też styl sprawowania władzy w gminie:
"Doszliśmy do momentu, kiedy każdy, kto ma inny pogląd, od prezentowanego przez burmistrza, popada w niełaskę. (...) Każda z osób, która pozwala sobie na krytyczną ocenę poczynań włodarzy gminy naraża się na zarzut zakłócania porządku, sianie niepokoju społecznego, wprowadzanie fermentu, a nawet prowokacji. Formułujący te oskarżenia nie odnoszą się do podnoszonych spraw, a jedynie do osoby myślącej inaczej, próbując ją zdyskredytować".
Stańczykowie deklarują, że założenie strony ma ważny cel: - Za jej pośrednictwem chcemy zwrócić uwagę na przejawy łamania prawa w naszej gminie. Chcemy prowadzić merytoryczną dyskusję na poruszane przez nas problemy (...). Wierzymy, że w gminie Nowy Wiśnicz możliwy jest kulturalny, poparty argumentami dialog społeczny.
Internetowa działalność krytyków z pewnością nie ułatwi w tej kadencji życia burmistrzowi Stanisławowi Gaworczykowi. Zignorować ich już nie sposób, bo mają swoich czytelników, trzeba więc będzie dużo więcej czasu i energii poświęcić na wyjaśnianie i tłumaczenie mieszkańcom podejmowanych działań i prowadzonej polityki. Do internautów pomoże z tym dotrzeć inny wiśnicki serwis, należący do syna szefa gminy.
Kto zdominuje narrację w internecie, ma szansę na przekonanie społeczności w realu. Ta kadencja wiśnickiego samorządu w sieci będzie więc z pewnością interesująca.
[Tomasz STODOLNY]
wyślij drukujr e k l a m a

Komentarze
Bochni@nin - wydawca portalu Bochnianin.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczanych przez użytkowników. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
satori
94.251.XX.XX
2011-11-01 18:04:22
Na różnych stronach byłem w życiu ale wisniczanin.pl czyli strona syna Gaworczyka to jest jedna wielka cenzura. Nie od dziś wiadomo, że Gaworczyk nie lubi krytyki ale ta strona przerasta wszystkie granice. I jeszcze to hasło "Obiektywne Zrodlo Informacji".. paradoks normalnie.. Jestem przekonany, że to ostatnia kadencja Gaworczyka mieszkańcy już się nie nabiorą na te bajki za dużo ma przeciwników, którzy działają już nawet przez internet. Bardzo dobry pomysł z tą stroną niech ludzie przejrzą.. 
nowywisnicz.eu
89.174.XX.XX
2011-11-01 18:33:46
Sprzedam domenę nowywisnicz.eu dla kolejnego chętnego. Do końca listopada promocyjna cena 5.999 zł kontakt na stronie :-)
zen
77.65.XX.XX
2011-11-01 18:34:38
"chcemy zwrócić uwagę na przejawy łamania prawa w naszej gminie' jeśli tak, to niech zgłoszą sprawę do prokuratury i koniec kropka. Przecież do tego nie trzeba zakładania strony internetowej - no chyba że nie mają dowodów lub odwagi!
zenobia
95.49.XX.XX
2011-11-01 18:35:40
Gaworczyk musi odejść!
zen
77.65.XX.XX
2011-11-01 18:38:43
I jeszcze jedno - wygląda na to że starosta Pająk przygarnia wszystkich wyrzuconych - najpierw z miasta Bochni, teraz z Wiśnicza i pewnie jeszcze z kilku innych gmin. Czyżby starostwo robiło się lokalnym schroniskiem, "nocle***ią", przechowalnią????
krzysiek
178.42.XX.XX
2011-11-01 19:08:13
Stańczyk i Pająk muszą odejść!!!!!
Krzyś
178.42.XX.XX
2011-11-01 19:09:16
Stańczyk i Pająk muszą odejść!!!!

Cyryl
178.42.XX.XX
2011-11-01 19:15:11
Metoda Pająka.Moja Bochnia ,potem Bochnianin biuro prasowe i komentarze!!!!!!!!!!Musza być krytyczne innych nie wolno dopu***!!!!Stańczyk niech wraca do Oświęcimia bo podobno stamtąd pochodzi!!!Nic w Wiśniczu nie zrobił bo ciągle spał!!!
rr
77.254.XX.XX
2011-11-01 19:39:53
a czemu stanczykowi nie przeszkadzaly te wszystkie przywary gaworczyka i sposob jego dzialania jak byl jego zastepca - przeciez mogl wtedy zrezygnowac - gosc bez honoru tylko kasa i ciepla posadka sa dla niego wazne. teraz jest dyr. od powiatowych inwestycji choc sam nie ma o nich bladego pojecia
xxx
83.26.XX.XX
2011-11-01 19:44:48
Ale tak do wszystkich: Chyba lepiej gdyby rzeczywiscie poddać sprawy ktore wymagają wyjasnienia do osadu własciwym organom. Jeśli p. Gaworczyk jest bez winy to wtedy będzie mógł zamkną usta wszystkim.,w odwrotnej sytacji zostanie pociagnięty do odpowiedzialności i dobrze.
oburzony
178.42.XX.XX
2011-11-01 20:45:36
Też do wszystkich!!!!Ocenić pracę Stańczyka dla Wiśnicza!!!!Uznać wreszcie że Gaworczyk został wybrany przez większość!!!Docenić co zrobił dla gminy!!!Pytać a potem oceniać!!!!
LMS
74.120.XX.XX
2011-11-01 21:02:58
po pół roku dyrektorowania Stańczyk narobił takiego dziadostwa w starostwie że Pająk jak sie wreszcie dowie w co go Stańczyk naubierał to do końca wyłysieje,nie na darmo mówi się już na mieście że Stańczyk to gwóźdź do trumny Pająka
xyz
83.26.XX.XX
2011-11-01 21:06:46
do sądu? hmm..jak sie ma znajomosci w sadzie jak pewien pan zarzadzajacy gmina nowy wisnicz..to raczej nic w tej kwestii sie nie zrobi ;/
do zen
82.194.XX.XX
2011-11-01 21:07:12
przechowalnia moze i jest ale jak kazdy zobaczy jakie dziadostwo jest w starostwie to jak najszybciej ucieka, były naczelnik inwestycji z miasta pan Nakielny juz odszedł, był ledwo trzy miesiace i podziekował za wspolprace
łysy do 'oburzony'
89.228.XX.XX
2011-11-01 22:01:27
taaak, został wybrany przez większość. Ale Muchówki i Królówki, w samym Wiśniczu przegrał i teraz się mści na wszystkich.

nasza amnezja
83.5.XX.XX
2011-11-01 22:03:19
Pan Stańczyk kiedy pełnił funkcje zastępcy Burmistrza i brał 7000 zł i nic nie robił czyli był pospolitym nierobem to było dobrze. Obecnie nie ma tak dobrze trzeba wykazać konkretnymi wynikami w pracy i nie ma przelewek.Starosta rozlicza.

nowywisnicz.info
83.11.XX.XX
2011-11-01 22:24:31
dla kolejnego chętnego mam lepszą propozycję niż nowywisnicz.eu. Do końca listopada nowywisnicz.info oraz nowywisnicz.info.pl w cenie 1.999 zł za każdą.
Propozycję można przesłać na
spec.od.roznych.hec@gmail.com
tam
77.247.XX.XX
2011-11-01 23:56:59
ogólnie tragedia... Jacek co Ci ***iło do głowy żeby na stanowisko dyrektora inwestycji i oswiaty dawać osoby które nie nadają sie nawet na stanowiska referentów w starostwie? Stanczyk i Sobas, osobiscie jestem ciekawy czy bedziesz starosta do konca kadencji bo wszystkie znaki na ziemi i w gwiazdach wskazuja ze moze byc wesolo, a PO juz cie skresliło...
dd
77.65.XX.XX
2011-11-02 06:29:13
kiedy ludzie zobaczą cały bałagan po Gaworczyku i w końcu oddalą go ze stołka, głosuję na niego ludzie w podeszłym wieku, po wioskach sołtysowie zdominowali ludzi na niego głosujących, a niestety nikt nie patrzy na inwestycje i zadłużenie, na brak jakiejkolwiek działalności na + dla gminy i miasta Nowy Wiśnicz
dc
83.22.XX.XX
2011-11-02 09:38:39
Co do intencji byłego wiceburmistrza Stańczyka mamy jasność- za zasługi otrzymał stanowisko u Pana Pająka.Teraz trzeba się wykazać!!!
radca
83.4.XX.XX
2011-11-02 12:48:43
Coś się za bardzo Gaworczyk i jego lwy obronne obawiaja tego Stanczyka
Skoro narobiło się ... trzeba Panowie posprzątac oborę a nie pisac obelgi. Ciekawe, gdybyście nie byli powiązani interesikami z Gaworczykiem to czy tez byscie go tak bronili. Jakby nie patrzyc kazdy prócz 3 radnych ma profity. Moze by tak wprost napisac jakie?
A jeszcze takie pytanie czemuz to pan Gaworczyk chciał zwinąć zagle i uciec do sejmu ha?? Odpowiedz jest prosta.
a moze tak?
95.49.XX.XX
2011-11-02 13:45:32
http://samorzad.infor.pl/sektor/organizacja/ustroj_i_jednostki/artykuly/388103,jak_odwolac_ze_stanowiska_wojta_burmistrza_prezydenta.html
żal :)
95.49.XX.XX
2011-11-02 13:50:50
http://mirek-chodur.blog.onet.pl/
zen do radca
77.65.XX.XX
2011-11-02 17:55:30
Zapewniam cię, że nic mnie nie wiąże z Gaworczykiem i nie mam z nim żadnych - jak to napisałeś - interesików. Oceniam fakty. A one są takie, że jeżeli Stańczyk wie, że doszło do naruszenia prawa niech sprawę odda do prokuratury. I nawet nie musi być to nasza bocheńska, tylko np. brzeska, żeby było wszystko "czysto". A widać że Stańczyk chce tylko robić szum albo się mścić skoro lata z newsami po redakcjach!
kr
195.114.XX.XX
2011-11-03 10:13:03
Takie nastały czasy,że internet stał się szybkim i skutecznym środkiem komunikowania się ludzi.Kiedyś wystarczyło mieć Wiadomości Wiśnickie (miesięcznik ,później wydawany raz w roku
Kto ma dobra pamięć to wie co tam się wypisywało i kto pisał ....i o kim najczęściej i w jakim celu.Nastały więc czasy ,że "władzę" w Wiśniczu można jednak poddać krytyce:) oby rzetelnej i merytorycznej . ....i to nie używając papieru.:)
do zen
87.239.XX.XX
2011-11-08 21:55:31

bleblablu
77.65.XX.XX
2011-11-09 11:52:14
Ciekawe czy to portal bardzie Stanczyka czy Stanczykowej :)
Czytajac raczej wynika, ze bardzej p. Stanczykowej. 
ssss
77.65.XX.XX
2011-11-16 18:20:17
Panie redaktorze co tak długo ten wisnicz wisi na pierwszej stronie...to chyba dużo kosztuje ...jako mieszkaniec bochni życzyłbym sobie aby poświęcił pan więcej uwagi naszemu miastu...
wew
77.65.XX.XX
2011-11-19 18:46:00
wczoraj przeżyłem szok watachy ***iarstwa póżnym wieczorem przez planty...potem marsz ulicami...wszystkie kosze w parku i kupy śmieci rozwalone....ani jednego policjanta...strażnika...ktoś chyba doszedł do wniosku że za młodu należy się wyszumieć i zniszczyć to i owo...tym nalezałoby się zajać...a nie...
Hero
83.7.XX.XX
2011-11-22 14:01:04
Ojeju, urażona duma pana Stańczyka nie pozwala mu się pogodzić z porażką. Panie Stańczyk wcześniej Pan nie widział nieprawidłowości w gminie? Takie pierniczenie głupot. Swoimi donosami do RIO i innych instytucji na pewno nikomu nie pomagacie.
Pan Stańczyk po prostu liczy na to że na fali krytyki obecnej władzy, wróci na utracone stanowisko pod skrzydłami Kołodziejczyka.
marek
77.254.XX.XX
2011-11-24 23:43:52
Ogarnijcie sie ludzie. Totalną głupotą jest mówienie, zarzucanie komuś czegoś nie znając i nie rozumiejąc faktow i okoliczności. Co jeden to mądrzejszy... " Wiecie wogóle dlaczego dzwony tak głośno biją? - bo w srodku są puste.
larum
77.65.XX.XX
2011-11-26 17:22:41
larum mości panowie larum...komu zależy na tym żeby wiśnicz wisiał tutaj na pierwszej stronie tyle czasu......
to masakra.....ale cóż światem rządzi pieniądz....taka reklama to kupe kasy....kogo na to stać...................sami sobie odpowiedzcie..............
ale moim zdaniem to proste jak konstrukcja cepa.....
pozdrawiam....

:-)
87.239.XX.XX
2011-11-30 13:05:05
Takie komentarze są po prostu śmieszne. Każdy czytelnik bochnianina zauważy, że na stronie głównej zawsze widoczny jest ostatni felieton rednacza, dopóki nie pojawi się nowy. Czasem pojawia się wcześniej, czasem później. Nie wydaje mi się, żeby ten temat był na głównej stosunkowo długo.
CIEKAWY
193.106.XX.XX
2011-12-02 15:23:23
ciekawi mnie ja się skończy "romans" p. burmistrza Kolawińskiego z p. Gaworczykien. Bo w mieście juz słychać że po p. Szczeparowej to kolejny błąd burmistrza Bochni. Nie znam sie na tym ale wydaje mi sie że nalezy raczej iść do przodu i jednak miasto powinno współpracowac ze starostwem- nawet jak sie nie do końca lubią. a przy p. Gaworczyku konflikt Kolawińskiego z p. Starostą raczej pewny i niczego dobrego z tego dla Bochni i dla nas nie wyniknie
do ciekawy
31.31.XX.XX
2011-12-03 18:51:29
każdy kto ma troche rozumu i szacunku do samego siebie w powiecie podejmuje decyzje o odejsciu z tego burd.... , najswieższy przyklad to dyrektor Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
ciekawy nie ma pojecia (albo sam taka osoba jest) że w tym urzedzie w kazdym z wydzialów i biur sa osoby które regularnie pisza raporty na swoich kolegów i kolezanki , bo to jest ich cel dla ktorego ich zatrudniono
dni takiego starosty jak Pająk Jacek sa juz policzone, to tylko kwestia czasu 
do Ciekawego
83.26.XX.XX
2011-12-03 19:31:35
Na współpracy z Gaworczykiem nikt dobrze jeszcze nie wyszedł i Kolawiński za niedługi czas obudzi się z ręką w nocniku - pozostanie tylko zapach. Jeżeli Bochnia miała by iść drogą jaką wytyczają władze Wiśnicza to wkrótce zabraknie pieniędzy na płace dla pracowników. Tak właśnie dzieje się w Wiśniczu. Część pracowników gminy niestety nie otrzyma wypłat w normalnym terminie - tego roku, o czym zostali już poinformowani. Gaworczy k to wzór fatalnego gospodarowania, a mistrz mamienia.
mtbs
77.65.XX.XX
2011-12-05 19:47:14
Czytając blok chodura i stronę www.naszwisnicz.pl stańczyków dochodzę do wniosku że to super interes ...pomijając wpływy z reklam...nie ma mowy tam o krytyce i próbie uczciwego dialogu.zakładasz blok, poruszasz jakiś temat i filtrujesz komentarze niegodne z oficjalną linią przyjęta przez zakładających te blogi czy stronki www... to na zasadzie trzech prawd.W tych przypadkach to tzw...nie naga nie cała tylko g...no prawda..Próby umieszczenia tam komentarzy to strata czasu...narzędzie polityczne..
do larum
83.7.XX.XX
2011-12-08 21:16:46
http://naszwisnicz.pl/gmina-nowy-wisnicz/dramat-w-finansach-szkol.html
jeden z wielu powodów dla których Wiśnicz powinien wisieć długo. Niech będzie przestrogą dla wszystkich, którzy dają się omamić lokalnym politykom i wierzą w ich dobre intencje. A prawda jest taka, że wszystko są gotowi zrobić by władzę utrzymać. W Wiśniczu burmistrz ma potworne zaległości płatnicze, tak duże, że nawet terminu wypłat nie dotrzymuje.
Wiśnicz tonie!!!!!!!
wieści z Wiśnicza
79.191.XX.XX
2011-12-09 14:26:13
informacja ważna tycząca rzeczywistości wiśnickiej
To jest skandal.Tyle przekrętów a on dalej rządzi w Wisniczu.Z każdej strony okrada ludzi i oszukuje.Traktuje ludzi jak zera.Nigdy w życiu nie spotkałem tak zaklamanej osoby.Ludzią nie płaci ciekawe co teraz zrobi.Jego pilkarzyki z Krakowa ponad miesiąc strajkują bo im od 3 miesięcy pieniędzy nie wypłacił.Same stypendia za 3 miesiące to 120 tys zł.Plus premie za mecze które im zalega to kolejne 80 tys.Kwoty podał zawodnik który gra w Szreniawie
wieści z Wiśnicza cz
79.191.XX.XX
2011-12-09 14:27:06
Do tego Tarasek Fielek Stokłosa nie mają płacone za trenowanie młodzieży w naszym klubie.Fielek nie dostal pieniedzy od stycznia.Czyli klub zalega mu za 11 miesięcy czyli 5,5 tys zł.Podobnie jest z Taraskiem i Stokłosa.Masakra.Dziwi to że nie zrezygnowali z tej pracy ale wiadomo że boją się o swoją pracę w szkole dlatego siedzą cicho.Szkoda tych chłopaków bo za swoją pracę nie dostają pieniedzy
:)
89.228.XX.XX
2011-12-09 16:02:43
jeden z zatrudnionych w szreniawie mowił, że zakl. usług komun. w nw umożył klubowi rachunek za wodę. musiał byc duży bo kto jeździ kolo boiska to widział jak podlewało się miejską wodą murawę. dzien w dzień lała się woda. wiadomo pleps zapłaci. a ludzie jeżdżą po wode traktorami bo wodociągów nie ma a darmozjady ze szreniawy biją kasę. ale miała być III liga i jest a co nie za swoje tylko za państwowe czyli nasze pensje , socjalne itp. dramat. cba i NIK to jest jedyne wyjście.

mtbs
91.150.XX.XX
2011-12-14 18:02:49
Chyba coś kręcisz. Wszystkie moje negatywy sa na stronie naszwisnicz.pl zamieszczone.. Tego nie można im odmówić. Obiektywnie zamieszczają wszelkie komentarze. Chyba, że łamiesz regulamin.. spróbuj napisać krytykę w sposób przystępny i kulturalny. Nie jestem ani za burmistrzem ani z Stańczykiem.Więc jak mi coś nie pasuje to pisze a jak pasuje to też napisze. Wszystko zawsze się pokazuje na naszwisnicz.pl..Kiedyś próbowałem natomiast krytykować burmistrza w czasie wyborów na jego stronie i nic:(
p.b.
87.221.XX.XX
2011-12-18 02:55:13
nadchodze pozucie wszelka nadzieje 
lolo
77.112.XX.XX
2011-12-25 10:24:21
burmistrz NOWEGO WIŚNICZA nie wypłacił zasiłków rodzinnych ani wychowawczych na święta ludziom jest to skandal i sprawe trzeba poruszyć w prokuraturze zbierane są podpisy ludzi w poniedziałek zawozimy do prokuratury nie będzie płacił burmistrz rat związanych z gminą z naszych pieniedzy!!!!!!!!!!!!!!!
wiśniczanian
79.191.XX.XX
2011-12-28 22:09:59
burmistrz na taczkę!!! i na Kamczatkę!!!
muchówka
79.191.XX.XX
2011-12-30 08:38:22
coś mi tu trąci prokuraturą...
nik
77.65.XX.XX
2012-01-01 16:04:56
z nowym rokiem należałoby już zdjąć ten wiśnicz
z pierwszej strony..żenujące...wszystkim życzę wszystkiego najlepszego...
fik do nik
83.26.XX.XX
2012-01-02 21:17:42
czyżby ujawnianie prawdy o rządach w Wiśniczu było wstydliwe?Ja też życzę wszystkim wszystkiego najlepszego,a burmistrzowi Gaworczykowi,żeby poszukał sobie mniej stresującej roboty, co jemu i mieszkańcom wyjdzie na dobre.
do nika
83.7.XX.XX
2012-01-03 19:17:51
Co prawda w oczy kole?
polecam
83.4.XX.XX
2012-01-05 18:32:14
a ja polecam świetny artykuł W.Hyżego pt."Miejskiego
zegarmistrza dedykacja dla burmistrza" na stronie nasz wiśnicz zał. przez Stańczyków!

kiki
77.255.XX.XX
2012-01-17 18:11:57
To bardzo łatwo oskarżać nie podpisując się pod obelgami!!!!! Niech chociaż jedna osoba krytykująca pana Burmistrza podpisze się, a nie ukrywa pod nickiem. To nie jest feir!!!!
kiki
77.255.XX.XX
2012-01-17 18:14:47
Dajcie spokój panu Burmistrzowi> Osobiście nie znam bardziej uczciwego człowieka.
oburzony
87.116.XX.XX
2012-02-02 15:55:36
Dopóki pan Stańczyk obejmował stanowisko i brał za to niezłą miesięczną pensje, wszystko było dobrze i żadne "brudy" nie wychodziły na jaw, nagle po zwolnieniu go ma tak strasznie dużo do powiedzenia!!! a ja się pytam: gdzie był wcześniej? czemu wtedy nie poruszał tych spraw tylko siedział cicho, pewno ilość zer mu oczy przysłaniała,
sprawiedliwy
83.29.XX.XX
2012-02-02 22:18:53
Niech oburzony się nie martwi pan Stańczyk rownież przez 12 lat rządził Wiśniczem jako vice burmistrz i kręci bat również na siebie.
do kiki
178.43.XX.XX
2012-02-08 19:50:49
Rozpędź się, a drzewo samo się znajdzie...
OLO
95.50.XX.XX
2012-02-09 23:00:12
10 LUTY 2012 G. 17,00 ZEBRANIE W REMIZIE OSP W KRÓLÓWCE . ZAPRASZAMY ZAINTERESOWANYCH
katastrofa w Wiśnicz
83.10.XX.XX
2012-02-11 13:45:51
http://www.tvp.pl/krakow/informacja/kronika/wideo/10-ii-2012-godz1830/6488390
MARYSIA
95.50.XX.XX
2012-02-11 18:41:12
NO I PROSZĘ PAN BURMISTRZ NA ZEBRANIU TWIERDZI ŻE GMINA MA ZADŁUŻENIE 51% A W TYM SAMYM CZASIE MÓWIĄ W KRONICE ŻE PONAD 60% KOLEJNY DOWÓD NATO ŻE BURMISTRZ KŁĄMIE
apadu
89.228.XX.XX
2012-02-11 23:06:57
popieram pan burmistrz kłamie odnosnie boiska sportowego w królówce pierwszej lokalizacji na oficjalnej stronie UM twierdzi że zrezygnowali z niego ze względu na osuwiska i zawyżone kwoty właścicieli działek pod boisko otóż jestem jednym z właścicieli działki rozmowy z nami były prowadzone w 2006 r przez prawie cały 2007 czyli kilka lat przed wystąpieniem tychże osuwisk po drugie kwotę za ar działki zaproponował p burmistrz my sie zgodziliśmy podpisaliśmy kilka protokołów i nastapiła wielka cisz
apadu
89.228.XX.XX
2012-02-11 23:08:23
popieram pan burmistrz kłamie odnosnie boiska sportowego w królówce pierwszej lokalizacji na oficjalnej stronie UM twierdzi że zrezygnowali z niego ze względu na osuwiska i zawyżone kwoty właścicieli działek pod boisko otóż jestem jednym z właścicieli działki rozmowy z nami były prowadzone w 2006 r przez prawie cały 2007 czyli kilka lat przed wystąpieniem tychże osuwisk po drugie kwotę za ar działki zaproponował p burmistrz my sie zgodziliśmy podpisaliśmy kilka protokołów i nastapiła wielka cisz
apadu
89.228.XX.XX
2012-02-11 23:15:16
cd cisz a był to tylko chwyt przedwyborczy p burmistrza żeby sprawę ciągnąć miesiącami wzywać nas do UM wiele razy zlecać prowadzenie sprawy pani która nawet nie wiedziała ile to jest ar poważnie nie żartuję urzędniczka wykazała się taką bezwiedzą i na koniec nie dostaliśmy nawet żadnego zawiadomienia że się rezygnuje z naszych działek i że sprawa zamknięta jakbyśmy byli powietrzem ana ostatnim spotkaniu mieli nas zawiadomić w terminie 2 tygodni tak więc przegrane boisko pierwszej lokalizacji 
apadu
89.228.XX.XX
2012-02-11 23:16:15
nie jest bynajmniej zawinione przez właścicieli działek
PZPR
83.5.XX.XX
2012-02-13 20:30:05
W dzisiejszym ukazała sie na stronie urzedu miejskiego nowego wisnicza informacja RIO z dnia 9 lutego 2012 roku w której regionalna izba obrachunkowa jasno potwirdza zadłużenie wiśnicza na 52.00%.Czyli P.Stańczyk kłamie.
do PZPR
83.10.XX.XX
2012-02-13 20:47:03
ale p Stańczyk nigdy nie twierdził, że zadłużenie jest inne. Kronika telewizyjna podała informację z nieoficjalnych źródeł, że zadłużenie Gminy Wiśnicz przekroczyło 60%. Z tego co czytałem na blogu Stańczyków, to oni podawali właśnie takie 52%
MARYSIA
95.50.XX.XX
2012-02-13 21:40:41
wiadomość była w kronice krakowskiej P. Stańczyk nic nie kłamał.
mieszkaniec
83.29.XX.XX
2012-02-14 14:30:27
zadłużenie pokazane przez p. burmistrza to jest prognoza na rok 2012 a rzeczywiste to będzie na koniec roku
Staś
178.43.XX.XX
2012-02-18 10:35:54
Modlę sie do Boga o wybuch III wojny światowej. Modlę się o to gorąco. Mam nadzieję, że kryzys zakończy się w ten właśnie sposób.
anunaki
75.91.XX.XX
2012-04-08 14:28:06
juz nidlugo euro sie rowali moze wtedy polacy zzuca jazmo kolonialne bez tego to niwidze innych perspektyw
tylko co z dlugiem rothchila rodzzina nadal zadzi a oni tego ni popuszcza
kiepsko
89.228.XX.XX
2012-05-06 16:36:59

stary
89.228.XX.XX
2012-05-06 16:40:03
kiepsko

ryzykant
83.30.XX.XX
2012-05-09 18:56:15
u nas szambo
http://www.naszwisnicz.pl/gmina-nowy-wisnicz/mieszkancy-zaplaca.html
olek
89.228.XX.XX
2012-05-12 10:57:41
cięzki zywot podatnika wisnickiego. Byle do wyborów i może wtedy coś zmienimy..























